در آزمون های آنلاین کاشفان صنعت شرکت کنید

شرکت در آزمون

آشنایی با تجهیزات تابلوبرق

درباره دوره

مونتاژ تابلو برق چیست؟ 

تابلو برق یک سیستم برقی است که به منظور توزیع و کنترل برق در یک ساختمان، شرکت و… طراحی و ساخته می‌شود. مونتاژ تابلو برق به معنای ترکیب و نصب قطعات مختلف مانند قطعات الکتریکی، تجهیزات حفاظتی و کنترلی، کابل‌ها و… در یک قاب یا محفظه مشخص است.

اهمیت یادگیری مونتاژ تابلو برق چیست؟

استفاده از انرژی الکتریکی، مستلزم توزیع درست این نیرو است که طراحی و مونتاژ تابلو برق به عنوان یکی از پایه‌های اصلی توزیع، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است که هر برقکار باید با آن آشنایی داشته باشد. همان طور که می‌دانید، صنعت برق یکی از ارکان جدایی‌ناپذیر زندگی ما است و با توجه به نقش مهم و کلیدی برق صنعتی در کارخانجات، شهرک‌های صنعتی، فروشگاه‌ها و…، طراحی و مونتاژ تابلو برق یک نیاز اساسی در کنترل و راه‌اندازی دستگاه‌ها و الکتروموتورها (Electromotor) به شمار می‌رود.

مونتاژ تابلو‌ برق کاری جذاب، پر‌درآمد و در عین حال بسیار حساس است که کوچکترین بی‌مبالاتی در آن می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بار آورد و این موضوع، اهمیت آموزش اصولی در این زمینه را دوچندان می‌کند. موضوع اساسی در طراحی و مونتاژ تابلو برق، آشنایی با تجهیزات برق صنعتی است و بهترین کارایی از آموزش برق صنعتی زمانی حاصل می‌شود که با تجهیزات آشنا باشیم و بدانیم هر قطعه در کجا قرا می‌گیرد، چه کاری را به عهده دارد و قرار است چه کاری را انجام دهد.

نمایش بیشتر

محتوای دوره

المان های مورد استفاده در تابلوبرق

مشاوره تلفنی رایگان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

آیا می‌خواهید اعلان‌های فشاری را برای تمام فعالیت‌های اصلی در محل دریافت کنید؟